Ümumi suallar
questionLeobank kartları hansı sinifə aiddir?
Kart növü – Visa Credit / MasterCard Credit / Visa Signature Kart sinifi – Visa Rewards / MasterCard World
questionKartı digər valyutada açmaq mümkündür?
Hələ ki, mümkün deyil, lakin biz bunun üzərində işləyirik
questionKart zədələnib və ya itirilmişdir, onu necə əvəzləmək olar?
Yeni kart almaq üçün bizim dəstək xidmətinə yazın və ya Unibank filialına yaxınlaşın
questionTətbiqdə mobil nömrəni necə dəyişmək olar?
"Digər" bölməsinə keçin və telefon nömrəsinə toxunun. Yeni nömrəni daxil edib sms-lə gələn şifrə ilə təsdiqləyin
questionSmartfonu və kartı itirmişəm. Nə edim?
Təcili dəstək xidmətinə istənilən mesencerdə xəbər verin və ya Azərbaycanda – *7773 (stasionar və mobil zənglər pulsuzdur), xaricindən isə – +994 12 310 14 88 nömrəsinə zəng edin.
questionKart tariflərinə harada baxa bilərəm?
https://leobank.az/ saytdında, və ya “Digər“ - “Tariflər“ menyusunda
questionKart üzrə çıxarışı necə ala bilərəm?
Kart ayarlarını açın və “Çıxarış göndərmək” seçin
questionBir Leobank kartını eyni anda iki cihaza əlavə etmək olar?
Xeyr, belə bir imkan təhlükəsizlik baxımından istisna olunur
questionApple/Google Pay dəstəyi varmı?
Bəli
questionNiyə “Karta köçürmək” menyusunda telefon bağlantılarım əks olunur?
Biz Leobank kartına sahib olan əlaqələrinizi göstəririk. Siz kart nömrəsi olmadan bağlantılarınız üçün ödənişlər edə bilərsiniz
questionDigər istifadəçilərin bağlantılarında Leobank kartımın görsənməsini söndürə bilərəm?
Bəli, mobil tətbiqdə Digər – Ayarlar – “Əlaqələrdə göstər” düyməsini keçirərək bunu edə bilərsiniz
questionMobil tətbiqin veb versiyası olacaq?
Xeyr
question“Şəxsi vəsait qalığına faiz hesablanması” xidməti nədir?
Bu, kart balansında 10 AZN və artıq şəxsi vəsait olduqda illik 5%-lə aylıq gəlir əldə etməyə imkan yaradan bir xidmətdir. Faizlər hər gün hesablanacaq. Faizlərin ödənilməsi hər ayın 1-i həyata keçir