Tez-tez verilən suallar 🧐
Tərəfdaşlar üçün taksitlə ödəniş nədir?
Bu, Leobank tərəfdaşlarına məhsul və ya xidmətlərini müştərilərə müəyyən müddət ərzində taksitlə ödəniş və komissiyasız satmağa və satışları artırmağa imkan verən əlverişli vasitədir
Hansı şirkətlər Taksitlə ödəniş xidmətindən istifadə edə bilər?
Xidmət oflayn və onlayn mağazalar, mobil tətbiqlər, onlayn platformalar və müştərilərinə sərfəli maliyyə şərtləri təqdim etmək istəyən digər biznes növləri üçün əlçatandır. Taksitlə ödəniş xidmətinə qoşulmaq üçün şirkət Leobank-ın müştərisi olmalıdır
Taksitlə ödəniş xidmətini necə aktivləşdirmək olar?
Xidmətə qoşulmaq üçün veb-saytda və ya Leobank dəstək xidmətinə *7773 nömrəsinə zəng etməklə müraciət edə bilərsiniz. Korporativ müştərilər ilə iş üzrə şöbəmiz müraciətinizi nəzərdən keçirəcək, şərtləri razılaşdıracaq və lazımi sənədləri təlimatlarla birlikdə təmin edəcək
Veb-sayt və ya mobil tətbiq üçün Taksitlə ödəniş xidmətini aktivləşdirmək mümkündürmü?
Bəli. Veb-saytda və mobil tətbiqdə Taksitlə ödəniş xidmətinin aktivləşdirilməsi üçün ətraflı təlimatları təqdim edirik. Həmçinin lazım gələrsə, mütəxəssislərimizdən kömək və məsləhət ala bilərsiniz
Tərəfdaşlar üçün Taksitlə ödəniş xidməti üzrə komissiya nə qədərdir?
Komissiya Taksitlə ödənişin müddətindən, şirkətin ölçüsündən və dövriyyəsindən asılıdır
Tərəfdaşlar taksitlə ödəniş üçün tam və ya qismən geri qaytarma edə bilərmi?
Bəli. Müştəri taksitlə ödəniş xidmətindən istifadə edərək aldığı məhsulu və ya xidməti tərəfdaşa qaytara bilər – bank qarşılıqlı hesablaşma həyata keçirəcək